من گی هستم

Січень 1, 2008 at 9:33 am 3 коментарів

من گی هستم

مي‌خواهم داستان گي شدن خودم را براتون تعريف كنم. اين داستان برمي‌گردد به چند سال پيش يعني زماني كه من هفده ساله بود. اون سال من كلاس سوم دبيرستان بودم. روز اول كه رفتم دبيرستان و وارد كلاس شدم كلاس شلوغ بود و بچه‌ها كه سه ماه همديگر را نديده بودند دور هم جمع شده بودند و با هم صحبت مي‌كردند. من هم بعد از سلام و احوالپرسي غاطي اونها شدم. كمي گذشت و فهميدم كه بچه‌ها دارند از يك دانش‌آموز تازه وارد صحبت مي‌كنند. علي گفت اين پسره لامذهب خيلي خوشگله اصلا انگار اول قرار بوده دختر بشه. رامين هم ادامه داد كه: كسكش عجب لبايي داره جون ميده واسه لب گرفتن. خلاصه هر كي يه چيزي مي‌گفت و من هم خيلي مشتاق شده بودم كه ببينم اين كيه كه اينهمه بچه‌ها از اون تعريف مي‌كنن. چند دقيقه بعد پسره از در وارد شد و رفت يه گوشه‌اي نشست. واي كه چقدر خوشگل بود. همون طور كه رامين مي‌گفت لباش خيلي باحال بود و پوست سفيدي داشت، هيكل خوبي هم داشت و يه كون قلمبه. موهاش بلند و لخت بود و خلاصه همه چيز اين پسر آدمو حشري مي‌كرد.
چون تازه وار بود و كسي رو نمي‌شناخت ساكت روي يه نيمكت نشسته بود و با كسي حرف نمي‌زد من هم از فرصت استفاده كردم و رفتم پيشش نشستم. سلام كردم و باهاش دست دادم. عجب دست نرمي داشت. بعد اسمشو پرسيدم و اينكه قبلا كجا بوده و چرا اومده اينجا. اون هم جواب داد كه اسمش امير و از يه شهر ديگه اومدن اينجا. خلاصه خيلي با هم صحبت كرديم و همون روز اول با هم رفيق شديم. تا عصر كه دبيرستان تعطيل شد با هم بوديم و چون قسمتي از مسيرمون هم يكي بود با هم از دبيرستان خارج شديم و موقعي كه مي‌خواستيم از هم جدا بشيم دست داديم و اون به من گفت كه خيلي دوست داره با من دوست بشه و من هم حرف اون رو تاييد كردم و هركدوم رفتيم خونه‌ي خودمون. اون روز و اون شب همش به اين فكر مي‌كرد كه چطور مي‌تونم باهاش حال كنم.
از اون به بعد هر روز تو دبيرستان با امير بودم و يه ثانيه هم از اون جدا نمي‌شدم. كم كم عاشقش شده بودم و دنبال راهي بودم كه بتونم بكنمش به همين خاطر يواش يواش سر صحبت را در مورد مسايل جنسي باهاش باز كردم و متوجه شدم كه اون هم خوشش مياد و حتي ماجراي سكس با دختر خالش رو هم برام تعريف كرد و من هم ماجراي سكس با مينا (دوست دخترم) را براش تعريف كردم .از اون به بعد بيشتر حرف ما در مورد سكس بود و يك روز كه اومده بود خونه ما چند تا عكس سكسي تو كامپيوتر نشونش دادم واون هم كه حشري شده بود گفت كاش مي‌شد يكي از اين زنها بيان بيرون و باهشون حال كنيم و با هم خنديديم. من از فرصت استفاده كردم و چند تا عكس گي كه از اينترنت گرفته بودم به او نشون دادم. داشت از تعجب شاخ در مي‌آورد آخه تا حالا همه جور عكس سكسي ديده بود غير اين مدلي شو.
وقتي ديدم از اين عكسها خوشش اومده و داره آدرس سايتش رو مي‌پرسه گفتم آدرس سايت رو مي‌خاهي چيكار مگه خودمون نمي‌تونيم از اين كارها بكنيم.امير هم يه كم فكر كرد و گفت چرا كه نه و من هم كه مدتها دنبال اين لحظه بودم پريدم و بغلش كردم و شروع كردم لب گرفتن و تو همون حالت از پشت ميز كشيدمش بيرون و با هم رفتيم روي تخت و محكم هم ديگه رو بغل كرديم و در همين حال با كونش بازي مي‌كردم. بعد از چند دقيقه گفت بيا لباسهامون رو هم در بياريم و بعد از چند ثانيه هر دومون لخت شديم و دوباره هم ديگه رو بغل كرديم و همين طور كه لب مي‌گرفتيم با كير و كون هم بازي مي‌كرديم. من كه كاملا تحريك شده بودم گفتم بذار بكنم تو كونت، امير هم قبول كرد و بر گشت و به سينه خوابيد روي تخت و چشماشو بست من كه اين لحظه را فقط به خواب مي‌توانستم ببينم دست پاچه شده بوده نمي‌توانستم باور كنم كه كون سفيد و تپل امير لخت جلو من روي تخت منظر كير منه. اروم لاي كونش رو باز كردم و سوراخ كونش را ديدم. ديگه داشتم ديوونه مي‌شدم. سريع با كرم كيرم را چرب كردم و كيرم را گذاشتم روي سوراخ كون امير و آروم فشار دادم تو. امير از درد، داد كشيد و گفت جون عمت كيرتو در بيار گفتم بابا يه كم تحمل كن دردش كم ميشه ولي اون مي‌خواست بلند شه. من كه تازه داشتم حال مي‌كردم محكم گرفتمش و همه كيرم را كردم توي كونش. امير داشت از درد گريه مي‌كرد و مدام سعي داشت كه از زير من خارج بشه ولي من محكم گرفته بودمش و داشتم مي‌كردمش كه يكدفعه ابم اومد و همش با فشار ريخت تو كون امير. كيرم را از سوراخ كون امير بيرون كشيدم و لباسهام رو پوشيدم. امير كه تازه آروم شده بود گفت چرا لباساتو مي‌پوشي؟ پس من چي و من هم با نامردي تمام گفتم: آقا امير اشتباه گرفتي داداش من كوني نيستم. اون هم لباسشو پوشيد و اومد طرف من و گفت: خيلي نامردي و منو محكم هل داد و من افتادم روي زمين.
وقتي امير رفت، من از كاري كه كرده بودم خيلي پشيمون شدم. آخه اون وقتها فكر مي‌كردم اگه يكي آدمو بكنه آسمون به زمين مياد يا دنيا آخر ميشه. خلاصه ذهنيت خوبي نسبت به كون دادن نداشتم. اون لحظه از خودم بدم اومد و تصميم گرفتم اين كارو جبران كنم و يه جوري از دل امير در بيارم.
فرداي اون روز امير تو دبيرستان اصلا با من حرف نزد و جاشو توي كلاس عوض كرد. بچه‌ها كه قبلا ما را همش با هم مي‌ديدند تعجب كرده بودند و از من علت را پرسيدند و من يه جوري كه امير بشنوه گفتم دعوامون شده ولي به شماها ربطي نداره و ما خودمون مشكلمون را حل مي‌كنيم. اون روز حال من و امير گرفته بود. نمي‌دونستم چي باعث مي‌شد نتونم برم پيشش. يكي دو روز همينطور گذشت و من دلم براي امير خيلي تنگ شده بود به همين خاطر نتونستم طاقت بيارم و رفتم پيش امير ولي اون صورتش رو بر گردوند. من از او عذر خواهي كردم ولي اون هنوز حرف نمي‌زد بهش گفتم كه چقدر از كاري كه كردم پشيمون هستم و چقدر دلم براش تنگ شده. اينو كه گفتم برگشت و گفت با اين كه خيلي نامردي ولي من‌هم دلم برات تنگ شده و اونوقت هم‌ديگر را بوسيديم و دوباره دوستي ما شروع شد و اينبار بيشتر از قبل هم را دوست داشتيم.

الان پس از گذشت چند سال هنوز با امير دوست هستم و در دانشگاه هم همكلاسي هستيم. از چند سال پيش تا حالا دست كم هفته‌اي يكبار با هم حال مي‌كنيم و هر دو از اين موضوع راضي هستيم و تا حالا هيچ دختري نتوانسته يكي از ما را از ديگري بگيرد. من و امير يك روحيم در دو بدن و به معني واقعي كلمه عاشق هم هستيم. فكر اينكه يك روز از امير جدا شوم ديوانه‌ام مي‌كند. از خدا مي‌خواهم كه روز جدايي من از امير روز مرگم باشد.

Entry filed under: Aگی همجنس بازی, داستان های سکسی. Tags: .

کاش بازم مي کردمش من و آرزو

3s коментарів Add your own

  • 1. مسعود سکس همجنس باز مرد با مرد خابیدن  |  Вересень 1, 2009 о 10:16 am

    سلام اسم من مسعود هستش و الان که میخام داستان سکس خودم رو براتون تعریف کونم28 سالمه از تهران و نارمک میشینم و قدم بلدی دارم و بدنی زنانه سفید بیمو و کونی خوشکل و سکمسی و قمبل بسار زیبا و کردنی و سکس همجنس بازی میکونم تو همین سنم که هستم هفتی 3 بار به هم جنس خود میخابم و بیشترشون هم 35 به بالا و متحل و زن دارن ومرد 40 ساله هم هستش که با من همجنس بازی میکونه و مجرد هستش و فقط بچه بازی میکونه وفقط همجنس خودشودوست داره سکس کونه و از سکس با زن یا دختر ها اصلان هال نمیکونه و منو زنه خودش میدونه و دوستاشم بیشترشون همجنسبازی میکوننن که خونه مرد من مثل جنده خونه های مردای سن بالا میمونه که مجور سن های از بچه های 13 ساله تا 26 ساله میان از 4شمبه تا جمعه همجنس بازی میکونن که بیشتر شون به زور میکوننشون و بسات عرق خوری همیشه قبل از سکس شون خوب میخورن و بعد سکس میکونن من اولین باری که اشنا شودم باهاشون 25 سالم بود من از بچه گی که 10 سالم بود ساک زدن روبا دوست هم کلاسم تو توالت مدرسه شورو کردم و چون که بدنم مناسب سکس مرد با مرد را داشت خیلی از بچه محل ها چه کوچکتر از خودم و چه بزرگتر از خودم همشون تو کف سکس کردن من را دوست داشتن و هنوز هم خیلی هاشون دوست دارن هنوز منو بکونن و هروقتی که بیرون خونه میرم بهم میکن بریم جای خوب منم که منزورشونه نمیفهمیدم با دستشون به کیرشون نشون میدادن که بریم سکس کونیم من که با سرم میکوفتم نه وهرکس که میرسید و میکوفت مکان جوره بریم و دستشو به چاک کونم میزد و میکوفت خیلی وقته کون نکردم بریم جا جوره منو تو کوچه هی هشری میکردن تا برم باهاشون سکس کونم و تا 1روز که تو سایت چت سکس بودم و خودمه به همجنسباز معرفی کرده بودم با یک اقای 40 ساله که میکوفت مجرده و کون میکونه وخونه مجردیداره و 10000 تمان هر راهی که ابش بیاد میده توجه من بهش جلب شود و چون که دوستام تو کوچه و خیابون به من التماس میکردن تا برم باهاشون سکس کونم خیلی حشری شوده بودم و با اقا رضا به تفاهم تو چت کردن رسیدم و تلفندادمنم زنک زدم بهش و تلفنی کفت که مجرده و با دوستاش فقط سکس همجنسبازه خوب لازم دارن و از سنم خوش امده بود و بهم کوفت اکه خوش بیاد ازم ودوستاشم از من خوشون باد میتونم مجانی بدون که نصف خرج سکس با منو نمیکیره و باید 12 ساعته در اختاره خونه باشم و کارم رو شورو کونم وقتی که به ادرسه خونه اقا رضا رفتم خونه بزرک مثل باق بود و ماشین هاشونم همهمدل بالا و سفر کیلومتر بود زانتا تا کمری ورفتم تو 1 نفرشون با من دست داد و کوفت برم تو اتاق بشینم تا اقا رضا بیاد فهمیدم که مستخم اقارضا بود خیلی خونه بزرک و تاریکی بود که تواتاقه که من رفتم تخت بزرک و یک دوربین فیلمبرداری برک و یک دوربین عکاسی جلوی تخت نسب شوده بود و یهوی تمام چراقهای دوره دوربین روشن شود و یک ادم سبیل کلفت و کنده باصدای کلفت امد تو و باهم دست دادیم و کوفت به به اخرش من شمارو تور کردم نه اقامسعودی دیکه نه کوفتم بله شما اقا رضاهستی کوفت اره جونم خودمم کوفتم خوبه کوفت چی خوبه هنوز که ما با هم اشنا نشودیم به هم و شرو کرد به قرداد نوشتن و شناسنامه هم که کوفته بود بارم هتم لازم هستش بهشدادم و قرارداد رو خوندم و خیلی خوشهال از انکه دیکه کونه مجانی به کسی نمیدم امزا کردم واقارضا کوفت با کار کرم برو برای تمیز کردنت باید عکس و فیلم بکیرم بعد کوفتم لازم میشه عکس و فیلم بکیرین خندید و کوفت اره تو قرارداد هم نوشتم که فیلم و عکس با شناسنامه کوفتم کجا برم و زنک مستختمش رو زد و کوفت با برش تو اتاقه تمیز کنه خودشو برای عکس و فیلم و اقای علی رو بهش اماده باش بده برای عکس و فیلم با اقا مسعود اماده بشه و کار کرش منو برد تبقه 3وم و باهام شرو کرد به هرف زدن و کوفت که اقا رضا خیلی خوب هال میده باهاش کمی راه بیام تاقبولم کونه و کوفت اجب تاقچهی داری کون زاد دادی اره کوفتم نه زاد کوفت عجب کونی داری از رو لباس ادم کیرش برات سیخ میکونه و منو برد تو حموم برک و کوفت لخت شوزود تا کسی نیمده هر دوتامون باهم لخت شودیم و به سرعت شورتمه کشید و کوفت به به تمیزیکه بیمو هم هستی که خمشو سوراختو بیبینم من خم شودم و توفشو زد دم سوراخ کونم و با انکشتش کرد تو کونم و عقبو جولو کرد و کوفت به به تنک هم هستی که کفت قمبل کون زود منم قمبل کردم و اونم شورتشو کشید بود و دوتامون لخت لخت تو هموم خونه اقارضا با شاکردش داشتم سکس میکردم و رفت بیهس کنده به کیرشزد و با سورنج و دسکش به دست کوفت خوب امادی کمی درد داره نتریها خوب کوفتم خیلی درد داره کوفت کمی سرنج کردم سوراخ کونم وخالی کرد دم سوراخم که از سوزش درد داشتم کریه میکردم و همش دم سوراخمه میمالودم و کوفت بر بخاب رو دست کاه و لنکاتم بده بالا و دستاتم بالای سرت دراز کش بزار تا بیام منو بست بدست کاه اهنی تو حموم که کوفت باید چماتم ببندم چمام بست و دادم زد بالا که کوفت دنتو باز کون و چیزه کردیرو تو دهنم فرو کرد و از عقب بست و قفلش کرد و چشمام رو باز کرد و شیلنک اب دستشورو کرد تو سوراخم و با فشار زاد تو سوراخمه خوب شوست و کوفت هیفه همچین کونی نیست که کشاد بشه تا تنکه خودم خوب هال کونم از این سوراخ کونت تا کشاد نشوده خودم اولین نفر باشم که این جا بکونمت که خودشم کلفت بود کیرش ولی کوتاه وقتی که شیلنکه اب کرم با فشار تو سوراخ کونم داشت میشوست و وقتی شیلنکو میکشید بیرون با سرعت کیرشو تا ته تو کونم میکرد و چند دقیقه تو سوراخم تا ته نکاه میداشت و یهوی بسورت سرعتی میکشید و شیلنک رو می کرد تا ته تو و همیکارو چندیبار انجام میداد و بعد بازم چشمامه بست و زنجیری به کردنم بست و کرم مخصوصی رو زد دم سوراخم که سوراخم بی هس شودبو و ازم خاست که منو بکونه منم نمیتونستم کاری کونم شورو کرد به تلمبه زدن تو سوراخم اخ که داشتم جر میخوردم لنتی خیلی به کارشوارد بود انکار مثل فرفره تلمبه میزد که من فقط میفهمیدم یک چیزی داره جرم میده و اهساس کردم دیکه سوراخ کونم مال خودم نیست و دستام شول شوده و دارم از شدت سرعت زاد بیهوش میشم وقتی که بهوش اومدم چشم باز بود دیدم هنوز بسته بودم به همون جا و هیچ کسی نبود اونجا و من تنها بودم که باز دباره شاکرده اومد تو و بانکشت شستش فروکرد تا ته تو کونم کوفت خوبی کوفتم نه کوفت چرا کوفتم تو که جرم دادی کوفت باید جر میخوردی دیونه کوفتم چرا کوفت اخه اینجا همه سن بالا و کیراشون همه 40 سانت به بالاست کوفتم راست میکی کوفت اره نترس تو الان سوراخت 50 سانتم جواب میده خودم با دست کاه چک کردم و سرعت هم خیلی زاد کردم خوب جواب داد سئراخت کوفتم بکو شما من نکردی با دستکاه منو بستی کوفت اره بلندشو تا نشونت بدم و کشورو باز کرد انواع کیرهای خاردار بلد کلفت و همجور سایزی بود کوفتم چه جالب همچی انجا دارین مشخصه که اقا رضا کون کش خونه راه انداخته ننه کوفت تو 20 تمین نفری که تواین هفته قرارداد بستی موفق باشی لباستو تن کون تا بریم فیلم وعکس بکیریم ازت خو بعد رفتیم همون اتاق اوی که قراداد بستم و کوفت برو رو تخت و چشماتو ب او دست مال سفید ببند و لخت لخت رفتم و چشمامو بستم و رو به دوربین عکاسی قمبل کردم و شورو کرد به عکس کرفتن کون من و متوجه شودم که یک نفر دیکه هم امد تو اتق و کوفت اشونه کوفت اره و کوفت اسمت چه جونم کوفتم مسعود کوفت خوب مسعود جومن کون زاد دادی یا نه کوفتم نه زاد و انکششو فررو کرد تو کونم و کوفت قمبل خوبیداری مسعود چه کونه سفیدی داری بیمو هم که هستی کوفتم شما قبولم کونن هتمن خوب کونم اره کوفت باید تو عملتم موفق باشی مسعود جون من کیره خوش دست و قلمی و سیاهی دارکه کون مثل تورو خوب جر میدم امادی مسعود جون کوفت اره کوفت خوب بیا اول ساک برام بزن بیینم بلدی ساک بزنی یا هنوز باید یاد بکیری کوفتم کمی اره کوفت باشه بکون تو دانت کیرمه ببینم کوفتم چشمام بستس که کیرتون کجاست کوفت جلوته زود باش بمیکش برام کیرش کلاهکش انقدر بزرک بود که کلاهکش تو دهنم جا نمی کرفت که کوفت خوبه نه کوفتم چقر شما خر کیرین کوفت تازه خابیدشه بزار بلند بشه تا بفهمی خر کیر چه که کوفتم شما میخای با این کیره کلفت و خر کیرتون منو بکونی کوفت اره مکه چه کوفتم خوبه ولی جر میخورم و دیکه بدرد هیچ کسی نمیخورم بجوز شما کوفت من علی هستم خر کیره اینجا قمبل کون چیزی نمیشه نترس خوب و بعد دستامه از بقل بست بهم و همنم هم بست و چمام هم بست و دو دستی چاک کونم باز کرد که من از ترس خودمه جولو میکشیدم که یهوی فرو نکونه تو سوراخ کونم و با زنجر مهکم زد به کونم و کفت تکون نخور وکرنه جر میخوری و کونت خون ریزی میکونه من دستا م همش میلرزید و همش ترس داشتم و نمیزاشتم کارشو بکونه که کوفت نه ترسیده بچه بکو دونفر بیان از جلو مهکم بکیرنش و 2 نفر امد دست و کله و کمرم رو محکم نکه داشن و نفهمیدم چیشود سوراخم سوخت و کریه کردنم و ناله های شدیدم شرو شود انکاری داشتم از وست بدنم جر میخوردم و دستامه کاز میکرفتم و اربده میزدم که دهنم رو باز کردن و از جلو یکی شون کیرشو تا ته کرد تو دهنم و منم کیرشو محکم کاز کرفتم و همین جور تو دهنم کیرش تو دهنم بود که درش اود و 2 کیره کردن تو دهنم که کاز کرفتن 2 کیره تو دهنم خیلی سخت بود تا 1 کیره و از هال رفتم وقتی که به هوش اومدم ساعت 9 شب شوده بود و تمام صورتم اب کیر شوده بود و رو کمرم اب کیر زادی ریخته بود که انکاری 20 نفری منو کرده اند و از بینی و سوراخ کونم اب کیر میریخت بیرون و تو دهنم اب کیر تا تو هلقم ریخته بود وقتی بلند شودم فقط اقا رضا بود و داشت فیلم و عکس های منو میدید و کوفت مسعود برو بالا تبقه 3 خودتو تمیز کون و کوفت همین جوری لخت برو کسی نیست ما دوتا تنها هستیم برو منم رفتم خودمه شوستم و امدم دیدم که فیلم سکس منه همشون 40 سانت و خر کیر هستن و سیخ کرده نوبتی منو از سوراخ دارن میکایند ودوتاشونم 2 کیره تو دنم دارن تلمبه میزنن و کوفت خوبه چه کونی ساختی کونه کوشتی داری و بی مو هم هستی که خوبه امشب تا چه ساعتی میتونی کون بدی کوفتم دیکه بسته خوب کوفت رازیت میکونم 2000 تمان از کشو میزش برداشت و کرد تو جیبم و کوفت این انعام سکس فیلم بود هنوز کارت شورو نشوده مسععود کوفتم خوب شاید تا صبح بتونم بمونم کوفت خوبه من و 1از دوستام تورو تا صبح تا ساعت 9 دونفری میخایمت 50000 هزارتمان خوبه کوفتم هرچه شما بکی و زنک زد به دوستش و کوفت بدو برات کون مورد عاقتو تا صبح نکرش داشتم وخانوم جولیرو هم با خودت بیار بچه خوبی امروز کیرم امده بدرده جولی هم میخوره و کوفت برو رو تخت بخاب تا نیمساعتی استراحت کون که تا صبح خیلی کار داری و رفتم خابیدم لخت لخت رو تخت که یهو متوجه شودم یکی داره دست میماله دوره چاک کونم و بلد شودم ببینم که کیه دیدم یک زنه سیاه و لب کلفت و سینه کنده با یک سک خال خالی بزرک جلوی تخت لمداده و داره زیر چشمی به من نکاه میکونه و زنه هم شورو کرد به لخ شودن و شورتشو که دراورد دیدم زنه کیر داره کلفت و کیره سیاه و بدنی تمیزی داره و خابید رو تخت و ازمن شرو کرد لب کرفتن و با سوراخ کونم ور رفتن و منم سینه هاشو شرو به میک زدن کردم و بلدشود کیرشو کرد تو دهنم و منم براش ساک زدم و اونم برای من شرو به ساک زدن کرد که یهو سک بلد شود و امد رو تخت سک زنه هم نر بود هم کیره کلفت و تخمای اویزانی داشت که تلو تلو میخورد و سک از عقب شورو کرد سوراخ کونمه لیس زدنانقدر با زبونه کنده وچسبناکش لیس زد که زبونه سکه داشت تو سوراخم بازی میکرد که زنه بخارجی بهش چیکوفت که دود جلو و دستاشو قلاب کرد دور کمرم و زنه هم کیره سک رو تنزیم کرد دم سوراخ کونه من و به سکش کوفت کو کو و سکش هم کرد تو کونه من و داد بیداد من زد بالا سک زنه انکاری مال کون کردن ساخته شوده بود همین جور روم خابیده بود و هی تلمبه میزد که تخماشم با کیرش تو سوراخم میرفت و بززور وقتی با تخماش بیرون میکشید صدایدر نوشابه که میخای باز کونی همون جور صدا رو میداد که یهو سک دیکه تلمبه نزد و فقط داشت تا ته تلمبه نمیزد فهمیدم که ابش اومده هتمن و داره خالی میکونه تو سوراخ کونم وقتی میخاست بکشتش بیرون کیره سکه قفل کرده بود تو کونم و در نمییومد و زنه با دودستش هم هر چی میکشید بیرون نمیمد وسک هم رو کمر من خابید منم خابیدم که یهو ی سک بلند شود و محکم کیرشو کشید بیرون که در زادی داشت تا هنوز سوراخم باز بود وداشت شلب شلب بسته میشود زنه شورو کرد تلمبه زدن هالا بکون کی نکون سکه هم از جلو کیرشو کرده تو دهنم و سک ه داشت تو دهنم تلمبه میزد هر دوتاشون منو چند دستی کردنم اب کیره سک هم تو هلقم خالی میشود هم تو سوراخ کونم و ساعت 8 بود که سکه بازم بلند شود و منو یک بار دیکه کرد تو کونم و ابشو تو کونم خالی میکرد و بعد کیرشو میکشد بیرون و سری میمد جاوم میستاد و میکرد تو دهانم و تمبه میزد انکاری بیشتر من برای سک شون خریده بودن تا خودشون که رفتن و منم70000 از اقارضا کرفتم و کوفت خوب بود این سک باید 5 بار خودشو تو هفته خالی کونه و چون مادش ایران نبود سک هم صاحبشو که زنه جولی بود و خودشم کیر داشت مجبور بود که به سک خودش کون بده ولی چون خوش نمیمد از من یک کون مثل تورو میخاستن که تا سکشون 1 هفتی دست از کونه زنه جولی برداره کوفتم ابش سک زری که نداره برام کوفت نه این سک ها نجادشون برای سکس با زن و مرد ساخته شوده و تو خارج بیشتر زنای که شوهر نمیکونن این سک هارو برای سکس خودشون میخرن و باهاشون سکس میکونن و بسار تعلیم شوده این کارند برو خونه تا هفته دیکه تا کارت بیشتر بکونی و مای بیشتر بکیری و از 2 سال هست که من فقط به اقا رضا سکس دارم و کون اقارضا شودم و به هیچ کسی دیکه کونمه براش باز نمیکونم من مسعود کونی از تهران 28 ساله فق بلد کونه سفید بی مو و کمر باریک و کونه کوشتی و کردنی وساک هم میزنم و سکس خوبی دارم از سوراخ کونم ایمیل میدم ایمیل کونن فق فارسی باید بنویسین برام تا جوابتونه بدم بایییییییییییییییی تا داستان بعد از مسعود کونی 28 ساله و مکان هم ندارم و همجنس باز هستم و فقط سوراخی کون میدم و مجانی اولین بار کون میدم roozsalam90@yahoo.com فقط سکس همجنس باز ها و کسای که فق کون می کونن و کون مجانی میخان بکون بار اول مجانی میدم بکونی تا هر چند نفری هم باشین عیبی نداره من سکس کونه خوبی بهتون میدم که تاهالا نکرده باشی و ستون هم برام همنیست ایمیل کونن فقط فارسی بنویسین تا جوابتونه بدم مسعود کونی از تهران 28 ساله کون میدم و ساک هم میزنم و مکان ندارم

    Відповідь
  • 2. داستان مسعود گی باز شودم بکم  |  Вересень 1, 2009 о 7:27 pm

    بازم سلام یکی دیکه از گی بازی هام با هم جنس خودم که با هم سکس رو تو هوای باز و شب و یواشکی تو خونه خودم هرشب داشتیم میخام براتون بکم که خیلی داستان سکس خوبی برای دوتامون بود که هرشب من بهش کون میدادم و اونم منو تو رخت خاب خونمون هر شب از ساعت 12 تا 2 تو اتاق خابم منو میکرد ولی خیلی جفتمون حشری بودیم که یک موقه با بام از تبقه بالا میمد و میفهمید که من دارم با بچه حمصای بقلیمون هر شب کون میدم خیلی برای هر دوتامون بعد میشود خوب داستان از روزی شرو شود که احمد بچه محل مون که همسن خودم بود وقدش از من خیلی کوچک تر بود همش تو کوچه منو هر وقت میدید محکم بقل میکرد و دستشو محکم دو دستی به کونم زربه میزد و خیلی باهام شوخی های سکسی میکرد و جلوی همه شوخیرو انجام میداد و یک روز تنها بهم کوفت مسعود کون میدی بکونیم کوفتم برو کمشو و کوفت چرا و دستشو از رو شروار من با انکشتش داشت سوراخ کونم روبازی میداد و کوفت مسعود میخای با هم قلیون بزنیم کوفتم اره کجا کوفت قلینتو وردار بیار بالا منم میرم بالا و عباس هم میکم بیاد تا 3 تای قلیون بزنیم و کوفتم باشه 3 تای بالای خونمون 3 تای ساعت 7 بود قلینو 3 تای چاقیدیم منو عباس و احمد 3 تای بودیم که داشت شب میشود احمد خیلی جلوی عباس خیلی راهت بود که انکار احمد و عباس باهم سکس مخفی رو تو فکر من انداخته بودن اخه احمد همش دستش تو کونه عباس که 6 سال کوچک تر از احمد بود ور میرفتن و به صوشرو کردن و دو تای از دوترف احمد و عباس هرد تاشون دستاشونه چاک کونمو تو دست احمد ترف راست کونمه یک دستی کرفته بود و عباص هم اونترف کونمه تو دستش کرفته بود و احمد کوفت مسعود تو که به من کون نمیدی عباس به من کوفته که خیلی تلبه کونه تو شوده من یک نگاه به عباس کردم و اونم سرشو انداخت زمین و کوفت دوروق میکه خودش تو کف کونته کفتم خوب دیکه احمد خیلی کون انکاری کرده بود و حشرش خیلی بالا بود و کوفت نه مسعود انکاری جولوی عباس خجالت میکشه که عباس کوفت من برم تا شما دوتا راحت کارتونه بکونید کوفتم نه کاری که نمیخایم بکونیم من چت سکسی همجنس خودم رو تو چت زاد داشتم که همه میخاستن کون بکونن زاد بودن مثل شماکه حشره کون کردن دارن احمدم که من شلوارم نازکی داشتم و شورتم هم نداشتم اخه وست تابستون بود و کوفت مسعود شورت نداری به به و یک چشمک به عباس زد و احمد کوفت تو برو خونتون تا منو مسعود تنها باشیم و عباس رفت و احمد مثل دیونهای که انکاری کون اولین بارشونه میخان بکونن اب از لبو لوچش داشت تو شب تاریک دیده میشود که خیلی تو کفه کونه و کوفت این بالا بابات یا ما مات نیان بالا بینمون کوفتم مکه چکار میخای بکونیم کوفت هیچی همتوری کوفتمکوفت برم درو از بیرون ببندم کوفتم چرا مشکوک میشن که کوفت نترس زود تموم میشه کوفتم چی تموم میشه کوفت کمی کونتو از زمین ببر بالا کوفتم دستو بکش بیرون که دستش لای چاک کونم میمالود و با سینه هام ور میرفت من که تازه هموم رفته بودم و کونمو خوب تیق زده بودم کونمو تو شب کونم تو دستای احمد داشت برق میزد و احمد میکوفت مسعود چه کونه نرمی داری و چه سینه های نرمی داری دیکه احمد که شورتک کوتاه داشت و قدشم کوتاه بود متوجه شودم یک 30 سانتی از روی شورتکش مثل دسته کلنک سیخ شوده و خیلی سفت ومثل سنگ کیرش سیخ شوده بود و انم دستش تا ته کرده بودتو سوراخ کونم و انکشتش کرده بود تو کونم و کوفت چه خوبه کوفتم چی کوفت همون که همش داری نکاش میکونی کوفتم کیرت عجب سیخ شوده احمد کوفت بلد شو بکش شلوارتو در بیارکوفتم نه کوفت نترس نمیکونمت فقط لای کونت میکونم و خودشم بلد شود و رفت کفتو کجا کوفت خفه شو تا لو نرفتیم و رفت کیسه فیزر دستش کرده بود و کرم هم باخودش اورده بود و کوفت برکد مسعودطرفه دیوار و خم شو و دتاتو بزن به زمین و تا وقتی بهت نکوفتم بلد نشو خوب و من که حشرم زده بود بالا مین کارو باخودم کدم و همش حواسم تو کف کیره قلمبه احمد بودم که هتمن کیرش کلفته که از رو خوب قلمبه زده یهو کوفت خوب کونت اماده شوده بشین رو زمین و روبه روم زانو بزن منم همین کارو که کوفت براش کردم و انم شورتشو جاوم کشید و هر دتامون تو شب و هوای باز و تاریک بالای خونی دوتامون که بهم راه داشت به خونهای هم در های جفتمون از بیرون بسته بودیم که کسی نیاد بالا بینه که داریم همجنس بازی می کونیم احمد تو سکس خیلی بیرهم بود کیره کلفتی داشت ولی کوتاه بود کیرش و کیرشو کزاش رو لب من و بازور کوفت ساک بزن برام و من بدم میمد از ساک زدن کیر احمد ولی احمد ول کونه ساک زدن نبود و میخاست به زورم شوده براش ساک بزنم و من مجبور کرد که دنم رو باز کرد و به زور کیرش که سفت و سیخ شوده بود کلاهکشم بهزور تو دنم جاه میکرفت تو دهنم یواش یواش کم کم داشت دنم با تلمبه های احمد جا باز میکرد که با یک فشار قوی کیرش تا ته رفت تو حلقم و همش میکوفت مسعود خوبه بخورش تا ته و زبونتو در بیار و همین جوری که کیرم تو دنته بلیسش برام و وقتی کیرشو میکشید بیرو و میکوفت سرشو خوب برام میک بزن لنتی انکار کیرش داشت میترکید ولی ابش نمیمد و یک نیم ساعت فقط ساک میزدم و تخماشو میلیسیدم و کوفت مسعود سوراخمو هم بلیس براو و کونشو کرد تو دنم تا سوراخ کمونشو بلیسم من سوراخ کونشو شرو به لیسیدن کردم و کوفت بسته دیکه بلد شو و قمبل کون و زانو بزن و چاک کونتو بده عقب و کمرتو خم کون طرف زمین و دستاتو بزار رو زمین و دیدم داره سر کیرش کاندوم میکشه کوفتم میخای بکونی تو سوراخ کونم کوفت برکد نتر س کرم زدم و خوب جا باز کرده و بازم با کرم با انکشت 4 انکشتی تو سوراخ کونم تلمبه میزد و سرکیرشو کزاشت دم سوراخ کونم و کوفت شول کون خودتو تا دردت نیاد مسعود شول تر منم میتر سیدم جر بخورم خودمه هی سفت میکردم و کوفنه باید زور ی بکونمت انکار نه کوفت خوباشه شل میکونم کوفت دهنتو باز کون کفتم چرا کوفت بازکون تا ته و با دو دستاش دو انکشتش سمت راست و دو انکشتش سمت مخالف کرد تو دنم و محکم از دو طرف میکشید که دهنم از کشیدن دستای احمو تو دهنم داشت جر میخورد و کوفت یالا زود باش شولش کون تا دهنتو جر ندادم و هی میکوفتم خوب خوب شل میکونم کوفت چشماتو ببند و به هیچی فکر نکون منم کوش کردم به هرفاش که یهوی کیرش کرد تا ته تو سوراخ کونم از درد داشتم جر می خوردم ولی اون انکشتشو تا ته از دو ترف تو دهنم کرده بود و میکشید عفب و مجبورم میکرد که درد کیرشو تو کونم به زور بکون بکون احمد تازه شرو شوده بود هالا احمد مثل وهشی های کون ندیده رو کونم مثل الو کولنک شلب شلب تلمبه میزد که وقتی کیرشو از کونم کاملن میکشید بیرون سوراخ کونم کوز کوز میکرد و احمد میکوفت چرا میکوزی نکوز کوفتم خوب خودت باد میندازی توش واقعن انکار کیر احمد برای سوراخ کونه من فابریک ساخته شوده بود و فیت فیت بود و بهم قفل میشود و باد میداخت تو سوراخ کونم و صدای کوزیدن کونم زاد شود و همش احمد محکم با دستش میزد در کونم که نکوزم و خیلی احمد اب کیرش دیر میمود و وقتی میخاست اب کیرش باد کوفت مسعود باید تو دنت اب کیرمو خالی کونم کوفتم نه بریز رو کمرم کوفت نه باید تو دهنت خالی کونم و کرنه بازم میکونمت که من کمردرد کرفته بودم از بس که احمد تلمبه زده بود کمرم درد کرفته بود کوفتم باشه کوفت خو دهنتو باز کو و زبونتو تا ته بیرون بار تا بکم و اخ اوخ احمد در اومده بود و منم زیره کیره احمد داشتم جر میخوردم و همش میکوفتم زودباش تمومش کون دیکه و احمدم میکوفت باشه مسعود وهی تمبه شدیدتر و شدیدتر میشود و هر زربه میزد من اخ اوخ میکردم و میکوفتم بکون بکون احمد منو جر داددی بسته دیکه کوفت اخ باز کون دهنو زبونتم بار بیرون تا ته و کشید بیرو و کندم بحورعت زاد فرو کرد تا ته هلقم و مثل دیونه ها اخو اوخ میکرد لامثب چقد اب کیر داشت مکه تموم میشود اب کیرش از بقل لبو لوچم که کیره احمد هم توش بود میریختبیرون و احمد هم کیرشو انکاری نمیخاست در بیاره و دو دستی کلمو کرفت و تلمبه میزد تو دهنم و اب کیرش مین جور از لبو لوچم میریخ بیرونو هی میکوفت بیرون نریز بخورش و تو هلقماب کیرش تو میرفت و قورت میدادم ابشو تا نفس ا کلوم بزنه تا خفه نشودم و سری رفتم شیرو باز کردم و هی اوق میزدم و میخاستم بالا بیارم و کارمون دیکه تموم شوده بود وکوفت مسعود عباس نکاه نکون بچه هستش من کیرشو 2 بردیدم از کیره من کلفت تر ه میخای اونم بکونت و بهش کون بدی کوفتم نه نکی یوقت تو منو کردی از سوراخ کونم کوفت چرا کناه داره دلشو نشکن و من قبول نکردم و هر شب احمدو تو اتاقع خودم میبردم و درو قفل میکردو ومنو تا دودست هم میکد و هنز هم با هم سکس می کونم و لی دیکه تو اتقم میبرمش چون خونمون شک کرده بودن به احمد کوفتم باید دنبال مکان بکرده تا من اکه بخاد بکونه شما هم اکه کونه مجانی خاستین بکوننن من کونه مجانی میدم 28 سالمه بیمو وسفید و کونه کوشتی و و قد بلد 187 و وزنم 89 کیلو و سوراخی تنک تنگ و سکس کرم و قمبل بساتر کردنی و ساک هم میزنم براتون فق ایمیل فارسی بنویس خوب فقط فارسیمن مسعود گی باز هستم و همجنس بازی میکونم و فقط سکس کون میدم و کسی رو نمیکونم و فقط میدم و نمیکونم و حشرم خیلی بالاست تو سکس کونم و ساک زدم و مجانی کون میدم و سنتون برام مهم نیست فقط کیرتون باید خوب کلفت و قلمی بشه و خوب منو از سوراخ کونم بکونن و سکس مرد با مرد را با کون من امتهان کونن و فقط فارسی باید برام ایمیل کونن خوب باشه فارسی فقط بنوس برام تا منو بکونی بایییییییییییییییییییییییییی تا بعد مسعود از شرق تهران هستم و گی بازی میکونم و سکس واقعی برای سوراخ کونم میخام که خوب به سوراخ کونم هال بده با کیرش بکون بکون خوبی رو انجام بدیم با هم سک خوب و داقی داسته باشیم باییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کون کون های منتا بکون بکون سکسی بعد و داستان دیکه که براتون بکم شما رو برای دیکران بکم که چه جوری منو از کون می کونن و داستان خوبی بشه از کردن کون من لزت ببریننبای تا داستان بعد اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ برم کونمه بدم سوراخم میخاره کیر لازم شوده برم کونمو بدم تا داستانه کون جدیدم رو با هم جنس خودم براتون بازم تعریف کونم تا ازت داستان کون کی بازی و همجنس بازی رو بکشین زود باشین تا کسی کونمه نکرده شما زود تر عجله کونن از دست ندین کونه منو مجانیه و سکس واقعی واقعی هستم و حشرم بالست تو سکس هم اب کیرتونه میخورم و قورت میدم و میزارم تو سوراخم هم شاشتونه خالی کوننن تا خوب هال کونن از سکس با من بهتون هال بدهایمیل کون برام فارسی فقط بنویس خوب فارسی roozsalam90@yahoo.com

    Відповідь
  • 3. مسعودگی باز هستم  |  Вересень 2, 2009 о 4:17 am

    داستان من گی باز از بچگی شروع شود من مسعود همجنس بازی هستم بسار واقعی و وفقط 1طرفه هال میکونم یعنی فقد کون میدم نمی کونم اخه من از بچگی کیرم کوچک مونده تا هالا که 28 سالمه و فقط سکس مرد با مرد بازی میکونم داستان من از بدنم شرو شود و بعد که بزگتر شودم دولم هم کوچگ مونده و هنوز دکتر ها کیرو نمیتونن بیشتر از رشتش بزکتر کونن و من از بگی بدنم زنانه یا دخترانه شوده سینهام کمی برامده و کون و رونام هم مثل زنای جنده که تو خابون رونشونه میدازن بیرون شوده و کونم خیلی قشنگ و سفید و تمیز و نرم نرم هستش و مثل کون دختر 20 ساله مثل ابر میمونه و داستان اولین سکس من از 10 سالکی شرو شود که با مادرم میرفتم دکتر تا جنسته منو از زنانه به مردانه کونه من دوجنسه نیستم فقط بدنم مثل زاشوده و کیرم از بگی کمی کو چک مونده و خیلی دکتر زاد رفتم که نزدیک 2 سال بود فقط با 1 دکتر منو ماینه میکرد که من دیکه 12 سالم بود و مادرم دیکه همرام نمیامد و خودم زنک میزدم به مونشی دکترم و وقت کرفتم که برای 7 شب وقت بهم داد مونشی دکترم و اولین بار بود که به شب داشتم میرفتم مطب دکتر و بیشتر مریزای دکترم دو جنسه بودن و از یکی از مریزای دکتر شنیده بودم که منشی دکتر هم دوجنسه هستش و منو منشی صدازد و کوفت اقا مسعود کوفتم بله کوفت شما با من بیا تو اتاق ماینه امادت کونم منو برد یک جای که تا هالا نرفته بودم اوتاق بسار تاریک بود و منشی هم باهام بو و کوفت تنها امدی کسی که همرات نیست کوفتم نه مادرم بهام نیمد کوفت تا کی میتونی شب بیرون بمونی کوفتم تا 11 شب میتونم کوفت خوبه دکتر امشب بات کار مهمی داره که باید روت انجام بده فکونم امشب تول بکشه کوفتم میخاد چهگاری روم بکونه که این همه تول میکشه کوفت فکر کونم عملت کونه و از فابریک بودن درت باره و کوفت برو روی دستگاه و شلوارت و شورت هم در بار و کوفتم باشه کفت بام کمک کونم کوفتم نه خودم میتونم لخت شم و بهم خندید و کوفت نترس نمیخورمت که کوفتم شاید بخوری منو کوفت بسه دیکه برو رودستاه تا دست و لنکاتم بزار بالا و شرو کرد دست و لنکمو بستن به دستکاه کوفتم مکه دکتر میخاد من براش بچه بزام کوفت به به زرنک هم هستی که کوفتم اره این تخت زنای حاملست که میخان بچه بزان کوفت خوب تو هم امشب یجوریای مثل زایدن بچه هستی دیکه کوفتم چرا داری الکل میزنی بدنمو کوفت دارم تمیزت می کونم تا خوب برق بزنی تا دکتر باد کارتو تموم کونه و بعد با انکشتش شرو کرد تو سوراخ کونم بازی دادن و کوفتم یواش درد میاد چرا اونجارو داری دست مالی می کونی کوفت مکه باید کجارو امادش کونم برای دکتر کوفتم من کیرم بلد نمیشه نه سوراخ کونم کوفت نمیدونم دکتر به من کوفته که کونتو تمیز کونم من نمیدونم خودش میدونهکوفتم باشه تمیز کون کوفت باید با شیلنک اب شوصتشو کونم توشو درد نداره شما فقط کونتو شول کون تا کصیفی ها همش بریزه بیرون منم خودمو شول کردم و با فشار اب کونم تمیز تمیز کرد و به دم صوراخ کونم بیهص کونده زد و کوفت وقطی صر شود صدام بزن تا کشاد کنده هم به سوراخ کونت بزنم کوفتم باشه که صر صر شود و کم هم میصوخت سوراخ کونم امد تو با کرست و با شورت سفید اومد تو و کوفت خوب صر صر شوده بعد کرم زد و کوفت الان کشاد میشه سوراخ کونت کوفتم چه خبره چرا شما لختی کوفت اخه کسی بجوز شما و دکتر تو متب نیستش و ما 3 تا هستیم فقط یک نکاه به جلوی شورت منشی کردم و کوفت ندیدی تاهالا کوفتم چی کوفت میخای شورتم هم در بارم تا همشو بینی و من خندیدم و صدای دکتر اومد که میکه امادش کردی کوف اره دکتر جون بیا تو دیدم چرا همه لخت لخت هستن امروز منکه لخت بودم و دکتر هم لخت بود و اون زنه هم شورتشو کشید و دکتر دست به کیر و اون زنه هم دست به کیر سیخ کرد امادی کون کردن من بودن و تا میتونستن مو از سوراخ کونم و دهنم کردن و ابشونه تو کونه دهنم دوتای خای کردن و بعد بازم کردن و کمی بهم تهدید کردن که جای اکه بکم که منو تو متب شون دوتای کردنم به همه جای محلمون میکن که من کون دادم و همه اونوت میخان کونم رو بکونن اینم داستا اولین کون دادنم توصته دکتر 30 ساله و زنه 40 ساله دوجنسه کار هر شبشون بود که 1 بچه رو انتخاب میکردن و میزاشتن اخر شب بشه همه برن بعد میبستنش رو تخت و کونه صیری از بچه ها میکردن

    Відповідь

Напишіть відгук

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بهترین ایمیل های سکسی در ایمیل شما عکس فیلم کوس کون کیر خفن!

چنان که مایل به ارسال
داستان های سکسی بدون خطر فیلتر شدن به ایمیل خود هستید روی آدرس زیر کلیک کنید و
سپس ایمیل خود را وارد کنید

 
کلیک کنید

با وارد کردن ایمیل
خود، شما هر روز ایمیل های بسیار حاوی عکس فیلم و داستان سکسی دریافت می کنید! لذت
را با ما تجربه کنید

RSS خرید پستی فروشگاه لوزارم آرایشی زیور آلات

  • Відбулась помилка — схоже, що канал не працює. Спробуйте ще раз.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 253 other followers

