حقی به نام صکس

Січень 1, 1970 at 3:00 am Залишити коментар

این چند وقته توی هر وبلاگی رفتیم دیدم دارن هی از صکس می گن، رابطه های جنسی گفتم حیف من خودم نندازم وسط و چیزی نگم، گفتم شاید خدا چیزی نگه ولی بندهاش بی شک ناراحت می شوند.. خوب هر کسی یه مدلی، نمیشه حرفهای که این دوستان توی وبلاگهاشون می نویسند تعمیم داد به همه، حالا من نمیخوام خیلی اصولی بنویسم یا خیلی برم توی کار بقیه وبلاگ نویسها و قاطی بشم.. نه فقط خواستم نظرم رو بگم که صکس یه چیزی که آدم نمیتونه قطعی در مورد حرف بزنه و بگه همه آدمها باید اینطوری باشن، طرف یک عمر بهش گفتن که این کار زشته، بعد، گناه داره، حالا نمیشه یک شب همه اینها رو تغییر بده، قبل از هر چیزی بگم که حالا نوشته ی من اصلا ربطی شاید به موضوع دوستان نداشته باشد فقط یه تجربه شخصی و نظر شخصی است که شاید هم غلط باشد.

متاسفانه توی جامعه ی ایرانی تا بوده و هست هی از صکس بد گفتن، هی نهی کردن، هی به اسم های مختلف گفتن گناه داره، و هی ترس و هی نه ونه و نه…

خوب حالا یه دختری که یک عمر با  این باور بوده، چطور میشه یک شب تغییر نظر بده، قبل از اینکه آدم بخواد در مورد چیزی کلا تغییر عقیده بده اول باید باورهاش تغییر کند، باید توی ذهن خودش این تغییر به وجود بیاد، اگه تونست خودش توی ذهنش بپذیره که صکس، لذت جنسی، خواستن و درخواست کردن حق اونه بعد میتونه  حالا در مورد تنش بنویسه، من خودم بارها شده توی این یکی وبلاگم به صورت های خیلی کوتاه چیزهای نوشتم که بعضی اوقات مورد تمسخر همین دوستان به اصلاح روشنفکر وبلاگ نویس شدم، ولی من یک دختر خودساخته ی هستم و اصلا برام مهم نیست که مورد تمسخر قرار بگیرم یا نه، به نوشتنم ادامه دادم…….. صکس شده یه چیزی عجیب و غریب توی ایران، ذهن ها همه درگیرش هست، هنوز برای خیلی ها جا نیافته که تو بخوای با کمال صراحت بگی مثلا من از صکس با فلان آقا خیلی لذت می برم، حتی برای اون مرد هم خیلی جا افتاده نیست، وقتی به مردی حتی می گویی من مثلا توی صکس از فلان کار خیلی لذت می برم متهم می شوی، اصلا نمیدونم چرا وقتی قرار میشه ما زنها از صکس و سلیقه مون در این مورد حرفی بزنم هی باید متهم بشیم.. خوب چه اشکالی داره، مگه ما که به اصلاح همه امون ادعای روشنفکریمون میشه نمی گم قبلا از اینکه جنسیت مطرح باشه انسانیت مطرح خوب من به عنوان یک انسان این حق رو دارم که رابطه ی جنسی رو مثل رابطه ی دوستانم مشخص کنم، و بگم چی باشه و چی نباشه…

حالا چرا بعضی ها میخوان بگن مهم نیست، خیلی هم مهم، اصلا نبودن صکس توی زندگی میدونید چقدر عواقب داره؟ میدونید چقدر باعث بیماری روحی میشه؟ همین که یک زن توی صکس به اوج لذت جنسی نمیرسه میدونید چقدر از نظر روحی دچار شکست میشه؟ حالا هی بیاییم و بگیم مهم نیست؟ اگه مهم نبود قطعا هیچکس در هیچ کجایی دنیا هیچ حرفی در موردش نمیزد…… پس حتما مهم که حرفی در موردش زده میشه ..فقط ما بعضی اوقات ایرانی بازیمون گل می کنه می گیم مهم نیست… همین

پ ن 1 : یکبار یکی از دوستام با پارتنرش که خیلی هم رابطه عشقولانه داشتند و تصمیم بر ازدواج از این حرفها تصمیم می گیرند که تا قبل ازاینکه رابطه شون رسمی بشه با هم صکس داشته باشند، از این نظر همدیگر رو بسنجند بعدش دوستم می گفت اون آقاهه آنقدر بد صکس بوده که وسط کار دعواشون شده، و کل رابطه عشقولانه رفت زیر سوال..خوب حالا بیا فکرش رو بکن اینها ازداوج می کردند و بعدش می فهمیدند که با هم مشکل دارن توی این زمینه بعدش آمار طلاق هی میرفت بالا.. حالا من نمیخوام بگم که این کارشون درست بوده یا غلط نه هر کسی طبق عقیده و نظر خودش زندگی می کند.. ولی می گم باید بپذیریم که یک سری چیزها مهمه، باید واقع بین باشیم، باید قبول کنیم که نبود صکس چقدر میتونه اذیت کننده باشه و یا حتی برعکس اون…

پ ن 2 : باید از چیزی که بیشتر از همه هراس داریم بنویسم، آنقدر بنویسم که هم خودمان بپذیریم هم مردم و هم جامعه آنرا بپذیرند… باید بنویسم که این حق ماست که بدانیم و بخواهیم که بدانند.

 

Entry filed under: Без категорії. Tags: .

عکس های خنده دار از حیوانات دانلود فیلم های جدید 2005-09-16 11:59:44

Залишити відповідь

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بهترین ایمیل های سکسی در ایمیل شما عکس فیلم کوس کون کیر خفن!

چنان که مایل به ارسال
داستان های سکسی بدون خطر فیلتر شدن به ایمیل خود هستید روی آدرس زیر کلیک کنید و
سپس ایمیل خود را وارد کنید

 
کلیک کنید

با وارد کردن ایمیل
خود، شما هر روز ایمیل های بسیار حاوی عکس فیلم و داستان سکسی دریافت می کنید! لذت
را با ما تجربه کنید

RSS خرید پستی فروشگاه لوزارم آرایشی زیور آلات

  • Відбулась помилка — схоже, що канал не працює. Спробуйте ще раз.

