بیش از 45 صفحه اس ام اس عاشقانه و ناب از سراسر وب

Вересень 21, 2008 at 1:33 pm Залишити коментар

اگر روزي مردم ، تابوتم را سياه کنيد ، تا همه بدانند سياه بخت بودم ، روي سينه ام تکه يخي بگذاريد تا به جاي دوستدارانم برايم گريه کند ، چشمانم را باز بگذاريد تا همه بدانند چشم انتظار دوستدارانم بوده ام ، ودستانم را ببنديد تا همه بدانند خواستم ولي نتوانستم …

عشق ، يعني … عشق يعني مستي ديوانگي عشق يعني با جهان بيگانگي عشق يعني شب نخفتن تا سحر عشق يعني سجده ها با چشم تر عشق يعني سر به دار اويختن عشق يعني اشک حسرت ريختن عشق يعني در جهان رسوا شدن عشق يعني مست و بي پروا شدن عشق يعني سوختن يا ساختن عشق يعني زندگي را باختن.

دوثت دارم دوصت دارم دوسط دارم دوثط دارم دوصط دارم دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم…

عشق تو بر دل من بار گرانيست و من بي تحمل شده از بار گرانت شده ام، آنقدر دلبر و دلدار و فريبا نشدي مکن اين فکر که مجنون زمانت شده ام، دو سه روزيست که رفتي و دلم آزاد است، آري آزاده ترين مرد جهانت شده ام، اشکم از ديده فرو ريخت و رسوايم کرد، حرف آخر…تو کجايي؟ نگرانت شده ام
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
روساحل سرخ دلت اسم كسي روحك نكن
به اينكه من دوست دارم حتى يه لحظه شك نكن

پروانه نمي ميردتاگل به بغل دارد.
اين سينه نمي ميردتاعشق تورا دارد
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی
اگه بگم خرابتم قول ميدي تعميركني.؟

اي نگاهت رونق فرداي من در تومعنا مي شود دنياي من،
اي كلامت بمترين اثبات عشق باتو ماندن آرزوي روياي من

براي هزارمين بار پرسيد، تاحالا شده من دل تو را بشكم.؟
من هم براي هزارمين بار به اودروغ گفتم: نه هيچوقت تا مبادا دلش بشكند?دوست دارم همه كسم

امروز بهترين ساعتم رو شکستم… چون لحظه هاي بي تو بودن را به رُخم مي کشيد.

راز عشق را در نگاهت باز کن
عشق من را در دلت آغاز کن
گر هوس کردي مرا در نزد خود
يک اس ام اس بده از ما ياد کن

و کسي مي گويد سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلنداي عظيم به افق هاي پر از نور اميد و خودت خواهي ديد و خودت خواهي يافت خانه ي دوست کجاست… خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ي دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست…
اس ام اس عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه شعر عاشقانه عشق دوستی محبت تنهایی جدایی

 

 

برای دیدن اس ام اس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید !!!!

Entry filed under: دختر خوشگل سکسی سکس عکس کوس کس فیلم. Tags: .

بهترین سیستم ارسال SmS رایگان چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

Залишити відповідь

Subscribe to the comments via RSS Feed


بهترین ایمیل های سکسی در ایمیل شما عکس فیلم کوس کون کیر خفن!

چنان که مایل به ارسال
داستان های سکسی بدون خطر فیلتر شدن به ایمیل خود هستید روی آدرس زیر کلیک کنید و
سپس ایمیل خود را وارد کنید

 
کلیک کنید

با وارد کردن ایمیل
خود، شما هر روز ایمیل های بسیار حاوی عکس فیلم و داستان سکسی دریافت می کنید! لذت
را با ما تجربه کنید

RSS خرید پستی فروشگاه لوزارم آرایشی زیور آلات

  • Відбулась помилка — схоже, що канал не працює. Спробуйте ще раз.

