اس ام اس جدید جدید

25 Червня, 2008 at 11:51 am Залишити коментар

www.loo3.com اگه توی اسمون هیچ ستاره ای نداشت من حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا تک ستاره ی شبات باشم
امتياز فعلی: 3.04 (كل آرا: 24 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5

www.loo3.com به اندازه صداقت پینوکیو و رفاقت تام و جری و هوش و ذکاوت پت و مت دوستت دارم.
امتياز فعلی: 3.64 (كل آرا: 11 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: mina

www.loo3.com گفتی تو دلم اول و اخر خودتی از هرچه که دارم بهترینش خودتی خندیدم و زیر لب مکرر گفتم شاهزاده ی قصه های من خر خودتی!!! سخته کی بهت بگه ستاره شو بچینمت… بعد از یه عمر بهت بگه… دیگه نیا ببینمت…!!!!
امتياز فعلی: 3.90 (كل آرا: 10 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: shaghayegh

www.loo3.com نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن
امتياز فعلی: 3.78 (كل آرا: 9 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: tanha

www.loo3.com دل تو اولین روز بهار , دل من آخرین جمعه سال ,و چه دوراند و چه نزدیک به هم …
امتياز فعلی: 3.42 (كل آرا: 12 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: مهدیس

www.loo3.com شايد فكر كني كتاب عاشقانه زياد ميخوانم ولي من عشق را در كتاب زندگيه تو پيدا كردم وميگويم تا پ‍زمرده شدن اخرين گل دوست دارم
امتياز فعلی: 2.80 (كل آرا: 99 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: mehras

www.loo3.com ادعا نمیکنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ، ولی میتونم ادعا کنم لحظاتی که به یادشان نیستم نیز دوستشان دارم…..
امتياز فعلی: 3.53 (كل آرا: 83 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: armin

www.loo3.com کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت این گونه در التهاب فردا نگذاشت سوگند نمی خورم ولی باور کن… کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت
امتياز فعلی: 3.75 (كل آرا: 56 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: armin

www.loo3.com اگر روزي فهميدم که دوستم نداري گريه نمي کنم بلکه آرزو مي کنم که روزي عاشق كسي بشي که دوستت نداشته باشد
امتياز فعلی: 3.96 (كل آرا: 78 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: tanha

www.loo3.com يارو 1 چك مي بره بانك. مسئول بانك ازش مي پرسه: چك سيباست؟ ميگه:نه. چك گردوهاي پارساله!!!!
امتياز فعلی: 3.46 (كل آرا: 68 ) امتيازدهيد:
1 2 3 4 5


ارسال توسط: الهام

Entry filed under: دختر خوشگل سکسی سکس عکس کوس کس فیلم. Tags: , , .

آب نبات فروشی که مرگ به کودکان فروخت برای لاغرشدن قهوه بخورید

Залишити коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بهترین ایمیل های سکسی در ایمیل شما عکس فیلم کوس کون کیر خفن!

چنان که مایل به ارسال
داستان های سکسی بدون خطر فیلتر شدن به ایمیل خود هستید روی آدرس زیر کلیک کنید و
سپس ایمیل خود را وارد کنید

 
کلیک کنید

با وارد کردن ایمیل
خود، شما هر روز ایمیل های بسیار حاوی عکس فیلم و داستان سکسی دریافت می کنید! لذت
را با ما تجربه کنید

RSS خرید پستی فروشگاه لوزارم آرایشی زیور آلات

  • Відбулась помилка — схоже, що канал не працює. Спробуйте ще раз.